3 grudnia 2015

KOD DO KONSTYTUCJI. Oświadczenie przewodniczących warszawskiego koła Zielonych




Jesteśmy świadkami psucia państwa i łamania zapisów Konstytucji RP na skalę niespotykaną w historii demokratycznej Polski. Proces ten rozpoczął się w poprzedniej kadencji Sejmu za sprawą Platformy Obywatelskiej, a nowy Sejm, w którym większość ma Prawo i Sprawiedliwość, zamiast potępić naginanie Konstytucji przez swoich poprzedników i odciąć się od takich praktyk, postanowił posunąć się jeszcze dalej, do etapu, który można już nazwać pełzającym zamachem stanu. 

Dlatego z radością witamy spontaniczne powstanie Komitetu Obrony Demokracji – obywatelskiego i ponadpartyjnego ruchu skupiającego ludzi, którzy postanowili się temu przeciwstawić i domagać się poszanowania Konstytucji oraz standardów demokratycznych i dobrego obyczaju politycznego, niezależnie od tego, kto w danym momencie dzierży ster władzy. 

Dziś przez cały dzień byliśmy na pierwszej zorganizowanej przez KOD demonstracji – na pikiecie pod Trybunałem Konstytucyjnym. W obronie wspólnych wartości będziemy wspierać działania Komitetu Obrony Demokracji i zachęcamy do tego członków i sympatyków naszego koła.

Marek Kossakowski
Izabela Zygmunt
przewodniczący koła warszawskiego Partii Zieloni 

Warszawa, 3 grudnia 2015 r.

3 komentarze:

monika pisze...

każdy ma swoje poglądy ale w czasie przerwy w walczeniu o swoje prawa warto odwiedzić dobry lokal i coś zjeść

Eugen krystian von promnitz pisze...

Szanowny Panie Przewodniczacy
Jest pan szanowanym czlowiekiem ale kto sie sam nie szanuje nie bedzie PRZEZ NIKOGO SZANOWANY!! Jak panu nie wstyd ! jak panu nie wstyd stac w jednym szeregu tym "panen" Kijowskim !
ktory zwolnil sie tylko po to aby nie placic alimentow na swoje dzieci !
Szkoda ze ten pan nie walczy o swoje dzieci ( co jest jego psim obowiazkiem)
tak zaciekle jak o ta swoja " utopijna hipotykryczna sprawiedliwosc " Tak ten pan jest przekonanym ze jego dzieci bedzie zywil PiS ktory on tak zaciekle zwalcza
a on dalej bedzie mogl tylko stojac na mowinicy drzec ryj ! Tak ! przeciez ten " wredny PiS ktory lamie konstytucje " da mu te 500 Zl na kazde dziecko ? TaK ? To moze on robic nastepne , nieprawdaz ? bo PiS przejmie jego psie ojcowskie i rodzicielskie obowiazki !!, a ten pan bedzie dalej tylko darl ryj nie patrzac na krzywde swoich dzieci !!

Ja rowniez jestem ojcem ! I po rozwodzie placilem na moje z mojego zarobku 1600 Euro 900 Euro i placilem az obydwoje skonczyly studia tzn do 26 i 27 lat !!
A wedlug niemieckiej taryfy nie placilby pan 2000 ! nie z 7000 tys zaplacilby pan 5000 a juz po 6 mies nieplacenia wyladowalby pan w pierdlu az do czasu splacenia dlugu ! I To nawet dozywotnio! Tak panie Kiejewski czy Kijowaty czy jak sie tam pan nazywa !!

Co to za hipokryta !

On zapladnia na koszt spoleczenstwa , robi dzieci ,ktoe musi zywic spoleczenstwo !
Co ten czlowiek reprezentuje soba! "walczac o qodnosc " ale.. glodzac swoje dzieci ? i nie majac nawet nat to najmniejszej ochoty !
i zmuszajac je do glodowania! Pisze to poniewaz ZNAM BARDZO DOKLADNIE taka sytuacje " takich dzieci "!!! Poniewaz jestem zmuszony z mojej malej renty jako byly dzialacz solidarnosci skazany na 3 lata wiezienia pomagac dwom takim biednym matkom ! Jedynym cieplym posilkiem tych dzieci sa obiady w szkole !
Czy ten walczacy tak zaciekle " dzialacz wolnosciowy " ( dla mnie hipokryta i
basta )zdaje sobie sprawe jak sie czuje jego dziecko w ubrankach z Caritasu gdy inne dzieci ubrane sa w markowe designe rzeczy ,posiadaja Komorki po 1000 Zl, Laptopy !?? co dzisiaj nalezy do tego aby sie normalnie moglo rozwijac ! Bo inaczej jest wysmiewane ponizane w ostracyzmie w pelnym znaczeniu !! A Ojciec zamiast na nie pracowac to ten nierob i pieniacz ciagle ryczy zamiast isc do pracy !! Czy ten dzialacz spoleczny w ogole ma jakiekolwiek pojecie co to znaczy nawet nie 700 Zl na dziecko! Przeciez nawet gdyby placil byloby to z tych 7 tys kiedys ( a teraz od "Nowoczesnej " i innych ma na pewno duzo wiecej tylko ze na lewo!! Ale najbardziej obrzydliwe jest to ze ten " dzialacz spoleczny " pieniacz krzykacz i knurr roplodowy ZWOLNIL SIE SAM Z PRACY ! i to tylko po to aby wlasnie dalej na te najbiedniejsze dzieci nie placic !
Czowiek by musial zaczac przeklinac ! Widzac jaka ten DWULICOWIEC i HIPOKRYTA robi niesprawiedliwosc swoim dziecia NIBY, na niby walczac wielkim slowami o sprawiedliwosc innych , krzywdzac swoje dzieci i lamiac prawo11
!! Jak mozna , jak mozna ??
Co to za wymiar sprawiedliwosci ktory jeszcze do niedawna zamykal
rowerzystow z 1 promillem na rok wiezienia a ten zaplodowy KNURR robi dalsze dzieci i to dalej i rowniez na koszt spoleczenstwa o ktorego tak demagogicznie z taka hipokryzja tak zaciekle walczy . Panie Kijowski naprawde nie ma tyle Kijow na swiecie na ktore pan zasluzyl !!
Czemu nie zamkna tego krzykacza pieniacza i zapladniacza ???
Jego miejsce jest przeciez w wiezieniu aby dobra praca splacil te 100 000 tys
ktore juz wisi swojej zonie !
Apeluje tutaj do Ministra Ziobry ! Szanowny Panie Ministrze Ziobro
krotko i wezlowate do wiezienia z tym PlemnikotworcA

Eugen krystian von promnitz pisze...

TAK ! wlsnie szczegolnie osmiorniczki na koszt spoleczenstwa !
Czy na przyklad stojac w szeregu z gwalcicielem mozna bronic prawa kobiet albo
z morderca bronic prawa do zycia ??
Ludzie czy wsycie juz kompletnie zwrariowali i jest wam wszystko jedno z kim co robicie ?
z byle jaka kanalia i lotrem byle spiewal z nami zgodnie w Chorze ?
I jest wam juz calkowixcie obojetnie kto stoi u waszego boku ?
ale..,
ale moim Panowie wlasnie taka osoba DYSKWALIFIKUJE! NAWET NAJLEPSZA IDEE, NAJLEPSZE ZAMIARY!i ZAMIERZENIA! Nikt wam nie uwierzy ze walczac u boku pana Kijowskiego walczycie o wolnosc !
Jego osoba mowi sama za siebie ! a i co za tam idzie mowi wszystko o waszych " ideach i waszej walce "
Przez tego pana macie poparcie ale tylko od tych ludzi ktorzy wyszli by juz na ulice gdyby dostali czerswe bulki u piekarza ! albo gdyby zamknieto im pobliska publiczna toilette !Oni sa juz na ulicach od 20 lat i to stale !! tylko dlatego ze im sie NUDZI W DOMU! I ludzie ci beda walczyc o wszystko bo w kazdym spoleczenstwie, w kazdym duzym miescie jest z 2000 tys pieniaczy , idotow ktorzy lubia sobie ot tak dla zdrowia troche pokrzyczecz i poskakac !!
Gratuluje wyboru bo rzeczywiscie moze dla was pan Kijowski jest dobrym reprezentamtem ale dla mnie to...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...