18 maja 2019

Zieloni kandydują do Europarlamentu

Już 26 maja wybory do Europarlamentu!
Przedstawiamy naszą kandydatkę w okręgu 4 (Warszawa i okolica) oraz kandydata w okręgu 5 (Mazowsze) na listach Kolacji Europejskiej

Urszula Sara Zielińska






Cześć! Nazywam się Urszula Sara Zielińska i jestem kandydatką do Parlamentu Europejskiego w Warszawie. Jeśli tak jak ja pragniesz zielonej Polski w sercu silnej, solidarnej Europy - zagłosuj na mnie 26. maja!

Ukończyłam zarządzanie i marketing Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Na co dzień pracuję w biznesie z młodymi ludźmi z ponad 30 krajów świata. W Partii Zieloni działam jako członkini zarządu krajowego i grupy programowej. Pracowałam i mieszkałam w trzech krajach europejskich, mówię biegle w trzech językach: angielskim, niemieckim i oczywiście polskim. Kocham Europę. Jestem Polką i Europejką. Unia Europejska to moja instytucja. 
Do Polski wróciłam kiedy zrozumiałam, że nie mogę być obojętna na wprowadzanie autorytaryzmu i rujnowanie przyrody w moim - naszym kraju. 
Kiedy poskładałam w jaką taką całość historię swojej rodziny, odkryłam, że niemal każde jej pokolenie musiało walczyć o swoją tożsamość i wolność. Prapradziadkowie - podlascy unici, ukrywający religię w lasach przed carskim wojskiem. Pradziadek Bronek, który od 16 roku życia walczył o wolną Polskę: w harcerstwie, w POW, w pierwszym Wojsku Polskim, na wojnie bolszewickiej, w armii gen. Andersa. Dziadkowie - porwani z domów jako dzieci, poznali się i pokochali w hitlerowskim obozie pracy. Tata, szykanowany przez SB do niemal ostatnich lat komuny. Jako dziecko na widok milicyjnych nysek odruchowo uciekałam w podwórka. Dzis znów, po kilku latach ulicznych protestów - ten odruch powrócił. Wtedy postanowiłam: ani kroku dalej, panowie! 
Walczyłam w obronie Puszczy Białowieskiej, angażowałam się w projekt Ratujmy Kobiety, brałam udział w obywatelskich protestach w obronie niezależnych sądów. Napisałam zielony program "Polska bez smogu", współtworzę kampanię edukacyjną "Polska Oddycha" oraz ponadpartyjny program "Transformacja energetyczna i ochrona klimatu", rozwijam struktury Zielonych na wschodzie Polski i w Warszawie. 

Już dziś robię wszystko co w mojej mocy żeby nie oddać demokracji, o którą walczyły pokolenia przed nami. Nie oddam naszego miejsca w Unii, naszego lasu, naszej przyrody. Nie oddam nawet kawałka chodnika populistom, aspirującym dyktatorom, nacjonalistom, ksenofobom. Mój cel i wizja to Polska ekologiczna, demokratyczna i sprawiedliwa społecznie. Polska w sercu silnej, zjednoczonej Europy. Tą wizję realizuję - ze wszystkich sił i długoterminowo. 
Do tego świata Cię zapraszam. Pora na mnie, na Ciebie, na nasze pokolenie - dołącz do mnie!

https://www.facebook.com/urszulasarazielinska/

Wojciech Kubalewski



Świat stanął na krawędzi katastrofy. Żyjemy dziś w systemie gospodarczym i społecznym służącym zyskowi i kapitałowi (stąd w końcu jego nazwa: kapitalizm). Nie potrafi on odpowiedzieć na pytanie, od którego zależy przetrwanie naszego gatunku na planecie Ziemia: jak mamy działać, aby nie zniszczyć nieodwracalnie jedynej planety, jaką mamy. Uważam, że musimy znaleźć inną formulę życia, pracowania i rozwoju dla całej ludzkości. Jestem głęboko przekonany, że oparcie się o dobrostan całego społeczeństwa, zmniejszenie antropopresji na środowiska przyrodnicze i okiełznanie wielkiego kapitału i wielkich korporacji w imię sprawiedliwego podziału owoców pracy ludzkiej, są jedyną dla nas szansą. Dlatego Partia Zieloni.

https://www.facebook.com/pg/wmk.kubalewski

Polecamy kandydatów i kandydatki Partii Zieloni na listach Koalicji Europejskiej w całej Polsce!
https://partiazieloni.pl/kandydaci-i-kandydatki-do-parlamentu-europejskiego/

`

1 komentarz:

Blasttech pisze...

Kandydaci powinni się zainteresować większym wpływem energii odnawialnych. Osobiście mieszkając na dolnośląskim kandydaci dobrze myślą o montażu fotowoltaiki w Wrocławiu. Tutaj państwo powinni również o tym pomyśleć kandydując.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...